راهنمای بازارهای مختلف

  • ۰
  • ۰

تیرآهن IPE از نظر ظاهری شبیه حرف I می‌باشد که در آن ضخامت بال‌ها یکنواخت است. این تیرآهن‌ها به صورت معمول(هر شاخه) دارای طول 12 متر به بازار عرضه می‌شوند، اما نکته حائز اهمیت در مورد ساختار تیرآهن IPE وزن آن‌هاست که ممکن است با وجود طول یکسان هر کارخانه‌ای شاخه هر تیرآهن را با وزن متفاوت روانه بازار مصرفی گرداند، دلیل این تغییر وزن در این خانواده تفاوت در ضخامت بال و جان تولیدی هر کارخانه می‌باشد. از این تیرآهن‌ها در موارد متنوعی در صنعت، ساختمان‌سازی و پروژه‌های عمرانی بصورت ستون، خرپا، نعل درگاه، تیر در پوشش سقف‌ها و پل‌های لانه زنبوری استفاده می‌شود.

در راستای بهینه‌سازی و بهبود و ارتقاء کیفیت هر چه بیشتر شرکت پیوان با تکیه بر دانش و تجربه خود امکان خرید و سفارش‌دهی آنلاین محصولات آهنی اختصاصی مورد نیاز از قبیل تیرآهن IPE را از شرکت‌های معتبر با استاندارد بین‌المللی و جهانی مانند تیرآهن IPE آریان فولاد، اهواز، پروفیل صنعت ماهان، ذوب آهن، فایکو، فولاد ناب تبریز، وارداتی و تیرآهن IPE یزد را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

با پشتوانه بر تجربه و توانایی خود و تکیه بر نظارت شما مصرف‌کنندگان گرامی در چند دهه گذشته با تاکید بر اصل مشتری‌مداری می‌توانیم با افتخار عنوان کنیم در زمینه مشاوره، ضمانت خرید و تضمین کالا و ارائه بهترین و منصفانه‌ترین قیمت تیرآهن IPE و بالاترین کیفیت در بازار آهن کشوری پیشرو هستیم. امید است که در این راستا بتوانیم رضایت خاطر شما عزیزان را با ارائه با کیفیت‌ترین کالا و خدمات پس از فروش و نظارت همه جانبه بر ارسال سریع و بی‌‌نقص سفاراشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و اسرع وقت برای شما همیاران همیشگی بیشتر فراهم گردانیم.

  • ۰۰/۱۰/۰۶
  • احسان امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی